emiliasmening

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Emilia - 25 mars 2014 22:42

Kvällen har varit ganska lugn och skön. Kikade ju lite på matten en stund, annars har jag väl mest tillbringat min kväll framför teven och "Skilda världar" haha, nörd är jag! Beställde faktiskt också hem två VS innan, hoppas att de kommer innan helgen! Ville utöka min samling lite ;)

Nu ska jag nog snart sova så jag orkar morgondagen. Tror inte att det är nått speciellt i skolan imon, inga prov och så vilket är väldigt skönt. Godnatt på er! :)

Av Emilia - 25 mars 2014 22:23

Tänk om man alltid kunde tänka på detta viset.. Vad lycklig man skulle vara då! :)

Av Emilia - 25 mars 2014 15:22

Hejhej! Nu har jag precis tränat så ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen ska jag nog äta lite, vila en stund och därefter ska jag nog kolla lite på matten.

Dagen idag har varit tråkig och jobbig typ. Stör mig såå sjukt på alla som inte kan stå för vad de gjort och skyller på andra. Blir så himla arg på såna, speciellt när de skyller på helt oskyldiga människor. Åh.. Annars har väl dagen varit okej och ganska chill, faktiskt.

En bild som inte hör inlägget till alls, men ett fint och sant citat från en karaktär i min favoritserie!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards