emiliasmening

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 29 september 2013 17:45

Heej! Nu har gästerna åkt hem så nu sitter jag bara i soffan och ska kolla igenom en tidning jag fick. Det var faktiskt riktigt roligt! :)

Jag fick lite godis, pengar, en One Direction-tidning, men det bästa av allt... One Direction's parfym! Yay! Den luktar verkligen jättegott! Min favoritparfym, helt klart!

Det var väl allt jag ville säga just nu, här kommer lite bilder från dagen :)

Av Emilia - 29 september 2013 12:31

Av Emilia - 29 september 2013 10:27

Vaknade för en stund sen, har dock inte klivit upp än men får väl göra det snart. Släkten ska ju komma idag som sagt, kanske måste fixa lite innan.

Och så är det söndag igen.. Usch! Söndagsångest. Vill inte att det ska va skola imon. Men men. Det är i alla fall inte så jättelångt kvar tills höstlovet kommer nu, så skönt! Har lite planer på vad jag ska göra de dagarna och så men vi får se :)

Av Emilia - 28 september 2013 16:47

Av Emilia - 28 september 2013 14:23

Hej!
Har lite gäster nu så kan inte blogga så mycket, kanske bloggar mer sen! Men vi har ätit lite nu i alla fall och snart blir det efterrätt.
Hoppas inte att helgen går lika fort som veckan..

Men ni får ha det så bra i alla fall!

Av Emilia - 28 september 2013 14:21

Hej!
Har lite gäster nu så kan inte blogga så mycket, kanske bloggar mer sen! Men vi har ätit lite nu i alla fall och snart blir det efterrätt.
Hoppas inte att helgen går lika fort som veckan..

Men ni får ha det så bra i alla fall!

Av Emilia - 28 september 2013 14:21

Hej!
Har lite gäster nu så kan inte blogga så mycket, kanske bloggar mer sen! Men vi har ätit lite nu i alla fall och snart blir det efterrätt.
Hoppas inte att helgen går lika fort som veckan..

Men ni får ha det så bra i alla fall!

Av Emilia - 27 september 2013 20:47

Hej! Kollar på idol just nu, eller nu är det reklam men ändå. Tänkte att jag kunde blogga lite i pausen!

Skolan idag har väl varit okej, som den oftast är. På NO:n hade vi redovisning, jag hatar redovisningar. Jag är alltid så himla nervös men det gick väl bra, hoppas jag.
Så skönt med helg! Kommer lite gäster imon, och på söndag med. På söndag är det släktkalas typ, de ska fira mig eftersom att jag fyller år snart. Det blir nog bra!

Men nu ska jag fortsätta kolla på idol och äta lite choklad, önskar er alla en bra helg!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards