emiliasmening

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 19 oktober 2013 12:09

Hallåå, allt bra med er? Jag hoppas på det!
Själv sitter jag bara och tråkar för tillfället, har spelat lite sims och så men nu tröttnade jag på det. Helgen har i alla fall börjat bra än så länge!

Får se ifall jag kommer fixa lite tidsinställda inlägg och sånt, har ändå ganska tråk. Ska bara plugga till ett hemkunskaps-prov, men annars så är det väl inget speciellt idag.

Blev ett kort inlägg för jag har ingenting att säga, men en liten update i alla fall. Hare gött!

Av Emilia - 18 oktober 2013 20:17

Förlåt för att uppdateringen har varit dålig, men har inte haft så mycket lust att blogga faktiskt. Men nu så!

Äntligen fredaaag, hur skönt som helst! Verkligen efterlängtat. Och skoldagen idag var chill, jag missade matten för jag var hos tandläkaren, och sen kollade vi på film hela engelskalektionen. Så dagen idag har vart väldigt skön i alla fall!

Nu ska jag mysa framför Idol, härligt! Ha det bra allihopa, och ha en fortsatt bra fredag, hejdå så länge!

Av Emilia - 14 oktober 2013 07:06

Då var det dags för skola igen idag då. Usch. Men en sak är i alla fall bra, och det är att vi börjar med SO nu istället för NO! Sen har jag franska och två timmars hemkunskap också, inget av det är ju särskilt kul direkt.

Men jag får hoppas på att dagen går fort, och helst att hela veckan gör det så det snart är helg igen.

Ska börja fixa mig nu, kommer mer inlägg under dagen, bye

Av Emilia - 13 oktober 2013 10:28

Heej, det har ju inte vart särskilt bra update nu på ett tag men nu så!

I fredags så fyllde jag år, fjortis nudå. Mamma & pappa firade mig på morgonen och så och jag är jättenöjd över presenterna, sen åkte vi in till stan och åt och jag köpte även ett par jeans. På kvällen sen var det fredagsmys framför Idol! Väldigt mysig dag!

Igår så hade jag födelsedagsfest med världens finaste vänner, jag fick massa fina saker som jag är så glad över! Vi hade det bara allmänt mys, åt massa god mat och körde nått slags spel. Så mysig kväll som jag gärna gör om!

Så nu är det bara lite mindre än ett år tills nästa födelsedag, haha. Men helgen än så länge har i alla fall varit jättebra! Får väl se vad jag kommer hitta på idag, antagligen mest ta det lugnt och så.

Ni får ha det så bra allihopa!

Av Emilia - 9 oktober 2013 15:17

Bilden till det förra inlägget kom tydligen inte upp.. Men jag lägger in den här istället ;)

Kom hem från skolan typ nu och den har väl varit helt okej. Hade musik halva dagen och NO halva dagen. På NO:n spelade vi upp våra pjäser vi gjort och sånt. Jag tror att det gick bra iaf ;)

Det är så skönt att vi inte har några läxor denna veckan! Och nu är jag trött så ska väl bara vila, måste nog städa lite också tror jag. Tråkigt, men nödvändigt.

Men vi hörs senare, hoppas att ni haft en bra dag allihopa! :)

Av Emilia - 9 oktober 2013 11:04

[Bild]

Av Emilia - 7 oktober 2013 21:42

Heej, har precis dejtar duschen och ska snart krypa ner i sängen, men tänkte blogga lite först!

Idag hade vi studiedag, så skönt att få vara ledig från en måndag eftersom att det är den värsta dagen! Så idag tillbringades dagen i stan med Elsa & Emma. Det var jättenajs! Jag köpte tre tröjor, ett par skor, två mascaror och en eyeliner. Kanske kommer bild på det senare, får se. Men det var i alla fall jättekul och så!

Resten av veckan kommer bli väldigt najs också, och skolan denna veckan är chill för att vi har tema- och aktivitetsdagar, vilket innebär att man själv får välja vad man ska göra. Så imon har jag valt Musik & Scenisk Framställning med några kompisar, lika så på onsdag och på torsdag blir det hemkunskap! Sen har vi halva dagen tema också, och denna gången är det NO. Inte så jätteroligt direkt, men det får väl gå det med. Skönt att inte ha "riktiga" lektioner i alla fall!

Nu ska jag som sagt lägga mig i sängen, godnatt allihopa! Hörs imon! :)

Av Emilia - 7 oktober 2013 13:36

Lunchar på Jensen's

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards