emiliasmening

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emilia - 31 augusti 2013 19:46

Har haft en helt grym dag i Oskarshamn! Tack hörni! <3

Av Emilia - 29 augusti 2013 08:10

Ha en fin torsdag alla!

;)

Av Emilia - 28 augusti 2013 16:56

Glömde ladda upp lite bilder till det förra inlägget, men det kommer nu istället! ;)

Av Emilia - 28 augusti 2013 16:54

Häääj, hoppas ni alla haft en toppendag hittills!

Jag har vart i skolan, och det var väl helt okej i alla fall. Jag hade svenska, slöjd, matte, engelska och NO. På lunchrasten gick jag och några kompisar och åt tacobuffé och sedan glass, muuums! Var riktigt gott :)

Nu kollar jag på Idol på datorn, tycker det programmet är bra, men auditions är mycket roligare än själva live-sändningen sen, tycker jag iaf ;) Fast juryn kan va lite väl hårda med sina kommentarer ibland.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, har inga läxor idag vilket naturligtvis är riktigt skönt! Så ska väl bara slappa lite och så kanske :)

Hare göött

Av Emilia - 27 augusti 2013 14:48

Hej, kom hem från skolan för en stund sen och sitter nu med massa läxor. Usch för läxor.. Dagen blev väl inte direkt så bra som det kändes som, men men, alla dagar kan väl inte bli jättebra ;)
Hoppas att ni gör roligare aktiviteter än mig just nu i alla fall.. För detta är verkligen inget vidare!

Av Emilia - 27 augusti 2013 07:58

Trots att det bara är tisdag och att det är skola, så vaknade jag på strålande humör idag! Känner på mig att dagen kommer blir bra (y) Hoppas att ni är på lika gott humör, hare bra :)

~

Av Emilia - 26 augusti 2013 17:16

Promenad med busig hund

Av Emilia - 26 augusti 2013 16:39

Tjaa, kom hem från skolan för ett tag sen, inte världens roligaste dag direkt. På måndagar har vi först två timmar NO, sen 40 min franska och till sist två timmar hemkunskap. Inget utav det är mina favoritämnen direkt... Men det är ändå ganska kul i skolan, eftersom att alla kompisar är där :) Det är ni som gör dagen, ni är bäst <3

Nu ska jag väl plugga lite kanske, och sånt där.. Hoppas ni har haft det bra, om ni har tips på inlägg så kommentera gärna! :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards