emiliasmening

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Emilia - 26 februari 2014 15:33

Kom hem från skolan rätt nyss, så ska snart värma lite mat och sätta mig och kolla på nått avsnitt av Gossip Girl, beroende av den serien typ.
Hur som helst, dagen har varit ganska bra idag. Jag tror att matteprovet gick hyfsat bra och det var mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara, så det var ju skönt. Vi fick också se på teater idag faktiskt, "I väntan på Godot" hette den. Jag personligen tyckte väl inte att det var den bästa uppsättning man sett, men skönt att slippa lektion iallafall.
Lite senare idag väntar också plugg, surprise surprise. Väldigt mycket läxor och sånt just nu, det gillas inte. Men ska värma maten och sånt nu då, så ciaoo

Av Emilia - 26 februari 2014 10:16

Av Emilia - 26 februari 2014 08:15

Sitter nu och äter frukost innan skolan, inte särskilt taggad. Har redan vart uppe några timmar eftersom jag kollade lite på matten, får väl se hur provet går, man kan inte göra mer än sitt bästa, det är det ena man kan begära. Men annars så tycker jag onsdagar är hyfsat bra, för det känns som om helgen närmar sig då.
Bjuder på en bild, ni får mer uppdatering senare!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards