emiliasmening

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Emilia - 19 augusti 2013 16:54

Heej! Det var sjukt längesen jag skrev något nu, men jag tänkte börja blogga igen nu. Anledningen till att jag inte skrivit något är för att jag inte riktigt orkat, och haft lust. Men nu så började lusten till att blogga smyga sig på igen, så jag har fixat en ny header och sånt där, eftersom den andra var ganska gammal nu. Tack till alla er som ändå kollat in bloggen lite då och då!


Idag började skolan igen, vilket betyder att sommarlovet är slut och hösten snart kommer. Men sommaren 2013 har varit bra. Jag har gjort lite allt möjligt, tänkte lägga upp lite bilder ifrån sommaren någon dag framöver, i alla fall.


Men nu har, som sagt, skolan satt igång igen och jag måste medge att det känns helt okej. Trodde att det skulle bli helt hemskt, men denna dagen har åtminstone vart hyfsat bra. Vi hade "info-dag" till lunch, och sen hemkunskap. Då gjorde vi pasta och skinksås, vilket blev riktigt gott! Får se ifall det blir lika chill imorgon, hoppas det i alla fall.


Hoppas också att ni haft en bra sommar! Och att ni mår bra :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards