emiliasmening

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Emilia - 2 februari 2013 20:04

Suddig bild, jag vet, men tog på tv:n ;)

Av Emilia - 2 februari 2013 13:23

Elsa och jag plattade håret på varandra innan, plus att vi tog lite hårmascara sen fast det syns inte så bra ;) Men här kommer en bild, som inte blev alls bra men strunt samma ;)

Av Emilia - 2 februari 2013 10:27

Andra dagen på februari redan, det går så himla snabbt. Men aja, ska skriva om dagen igår.

Först var jag i skolan som vanligt, det var rätt så tråkigt. Sen åt jag pizza med några kompisar och efter det gick Elsa och jag och tog kort, sen gick vi till Ica och handlade fredagsmys. Och efter det gick vi till en sak i kyrkan en stund och sen så gick vi hem och åt fredagsmyset då ;) Plus att vi kollade på Solsidan, hela säsong 1 faktiskt, men när vi suttit och kollat på typ alla blev jag jätterastlös, det bara kröp i benen. Men sen kunde vi sova i alla fall och nyss vaknade vi och jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Vad gjorde ni igår? :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards