emiliasmening

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Emilia - 1 april 2014 17:00

Jag tänkte börja med en serie inlägg där jag tipsar om olika saker, kan vara allt ifrån ätbara grejer till parfym eller vad som! Dock kommer jag inte ha någon speciell dag i veckan när jag lägger ut dessa inlägg, utan de kommer mest då jag har något att tipsa om.

Det första jag tänkte tipsa om är en serie som heter Gossip Girl! Förmodligen vet många vad den serien är, men jag vill ändå tipsa om den då alla säkert inte vet vad det är.

Det handlar alltså om en anonym bloggare, som då kallar sig för "Gossip Girl". Denna bloggaren skvallrar helt enkelt om personerna som är med i serien på en anonym blogg. Sedan får man ju också följa med i huvudpersonernas liv, och det handlar väldigt mycket om olika intriger, kärlek och vänskap osv. Jag rekommenderar denna starkt till alla som har lust att börja kolla på någon serie, jag själv blev helt fast när jag väl börjat kolla! Den är väldigt spännande :)

Så om du gillar intriger av olika slag är detta något för dig!

 

Av Emilia - 1 april 2014 14:24

Jag kom hem från skolan alldeles nyss, och ska snart byta om till träningskläder då jag ska springa en stund. Träna är ju inte direkt det jag tycker är det roligaste i livet haha :)

Därefter ska jag vila en stund, och sedan plugga lite matte eftersom vi har prov på torsdag.

Förresten, håll utkik på bloggen idag för jag gjorde ett tidsinställt inlägg igår!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards