emiliasmening

Alla inlägg under mars 2014

Av Emilia - 25 mars 2014 22:23

Tänk om man alltid kunde tänka på detta viset.. Vad lycklig man skulle vara då! :)

Av Emilia - 25 mars 2014 15:22

Hejhej! Nu har jag precis tränat så ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen ska jag nog äta lite, vila en stund och därefter ska jag nog kolla lite på matten.

Dagen idag har varit tråkig och jobbig typ. Stör mig såå sjukt på alla som inte kan stå för vad de gjort och skyller på andra. Blir så himla arg på såna, speciellt när de skyller på helt oskyldiga människor. Åh.. Annars har väl dagen varit okej och ganska chill, faktiskt.

En bild som inte hör inlägget till alls, men ett fint och sant citat från en karaktär i min favoritserie!

Av Emilia - 24 mars 2014 16:51

Här kommer ett litet collage på kläder som jag lätt skulle kunna tänka mig att ha på mig en vårdag!

**

Av Emilia - 24 mars 2014 11:40

Bilden talar ^^
Men det finns ingenting att göra här, dock. Fast tror att vi alldeles strax får gå och äta, är ashungrig så äntligen! Hoppas det är nått gott bara men aa :)

Av Emilia - 24 mars 2014 08:18

Tänkte göra ett litet morgoninlägg nu. I skrivande stund sitter jag och äter frukost, ett knäckebröd in fact.. Mer får jag inte i mig på morgonen ;) Men det är ju alltid något!

Skolan idag är ganska tråkig men samtidigt ganska chill. Har två timmars SO, sen är det bara IU-pass och idrott. Är ändå inte taggad för skolan alls. Men vem är det?

Efter skolan ska jag antagligen springa lite på bandet då jag inte gjorde det igår eftersom att jag kom hem så sent, så tänkte ta igen det. Sen kaaanske jag måste städa mitt rum lite. Får se om jag orkar! Beror lite på ifall vi får någon läxa eller så idag också, hoppas att vi inte får det men.

Men nu ska jag börja dra mig mot skolan, ciao!

Av Emilia - 23 mars 2014 16:03

Och nu har jag uppdaterat dåligt igen, känner att detta går bra.. Ne men så kan det gå!

Minns knappt vad jag gjort under tiden då jag inte bloggat faktiskt, konstigt vad kort minne man har ibland. Minns knappt vad jag åt för mat igår?

Denna helgen minns jag vad jag sysslat med iallafall och det är väl tur det, haha. Men vi är ju kontaktfamilj åt en liten tjej så hon har vart hos oss denna helgen, det har vart kul! Vi har vart i lekparken och pusslat och läst och dansat. Vi har bland annat läst samma bok 7 gånger, så den kan man nu ;)
Konstigt vad trött man blir efter man tagit hand om småbarn, energin försvinner ju direkt känns det som.

Men aa, mer har jag nog inte att säga för tillfället, så jag bloggar mer senare!

Så sann haha!

Av Emilia - 7 mars 2014 10:58

~

Av Emilia - 5 mars 2014 18:27

Nu har jag precis ätit och ska alldeles strax duscha hunden. Han brukar bli så galen efteråt haha :)

Men iallafall, skolan har vart tråkig som vanligt och hemma har jag inte alls gjort mycket. Sovit en stund, typ. Fast just nu känner jag mig inte 100% pigg så vi får väl se..

Men nu hinner jag inte skriva mer, hörs sen!

Jag har verkligen bildbrist, men här får ni världens suddigaste bild haha.

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards