emiliasmening

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Emilia - 31 mars 2014 21:37

Bloggar faktiskt från datorn för ovanlighetens skull just nu, jag brukar ju alltid blogga från mobilen eller iPaden annars. Men när datorn ändå var på efter sims, så varför inte, är ju trots allt mycket smidigare att skriva på en dator :)

I skrivande stund sitter jag i soffan och dricker lite te, vaniljte faktiskt, det är typ det godaste teet som finns. Har spelat sims typ hela dagen haha, beroende nästan. Men vissa perioder vill man spela jättemycket och andra perioder har man bara simstorka, så det där går ju verkligen upp och ner.

Imorgon är det ju tisdag och första april, sjukt vad månaderna går fort. Men det är bra för då närmar det sig sommarlov! Pratade med mina kompisar idag om vad vi vill hitta på i sommar, och om vi ska hitta på allt som vi sa så låter det som en sjukt bra sommar! :) Taggar verkligen!
Imon får man väl passa sig lite också, då alla kommer gå runt och försöka luras. Gäller att vara på sin vakt med andra ord ;)

Nu har jag ingenting mer att säga, natti natti!

 

Av Emilia - 31 mars 2014 15:58

Har precis slängt mig i soffan efter en tråkig dag i skolan, och väntar på att Sims ska starta.

Skolan var som sagt tråkig och jag ville hem hela tiden typ. Har haft väldigt ont i huvudet idag med, och det har jag fortfarande :/

Jag har inte så mycket mer att säga faktiskt, nu ska jag bara mysa tillsammans med sims haha, ha det bra :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards