emiliasmening

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Emilia - 30 mars 2014 22:36

Hejhej!
Idag så har faktiskt lite hänt trots att jag trodde att det skulle bli en icke händelserik dag. Jag har vart ute en del och tagit lite kort på vovven, sen har pappa och jag vart i stan och handlat en del saker. Nu har jag precis stängt ner datorn för jag har spelat Sims en stund, och nu ska jag snart fixa mig för natten!

Imorgon är det ju måndag igen, alltså skola och det känns väl inget vidare. Får hoppas på att denna vecka går fort! Sen är det prao-vecka, och därefter påsklov så det känns väldigt gött iallafall!

Men här under får ni lite bilder från dagen, och med det säger jag godnatt! :)

Av Emilia - 30 mars 2014 11:43

Av Emilia - 30 mars 2014 10:54

Nu har jag precis gått upp ur sängen och ska snart äta lite frukost. Vet inte riktigt vad planerna för dagen är, får väl se vad jag hittar på!

Igår så blev det ingen bloggning för att, well, jag orkade väl inte. Men igår så kollade jag på massa avsnitt av Top Model, försökte fota lite men ingen bild blev bra, + att vi grillade. Det var ju fint väder och så igår, eller för alla som gillar sol iallafall. Det har blivit massa blommor i trädgården nu, ni får se en liten del av dem på bilden här under!

Men nu ska jag väl ta mig nått att äta så hörs vi senare! :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards