emiliasmening

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Emilia - 1 mars 2014 22:42

Ungefär vid fem-tiden åkte vi till ett par kompisar till familjen. Vi åt, pratade och kollade på mello. Tycker faktiskt att det var riktigt bra bidrag som gick vidare, dock hade jag hoppats på State Of Drama egentligen, men Helena Papariosou (stavning?) och Linus Svenning var grymma också! Jag tycker att Linus låt verkligen berör en, och texten är väldigt bra. Älskar raden "Vad kan man göra när ett hjärta blöder?" Så fin låt verkligen.

Nu ska jag väl alldeles strax göra mig iordning för sängen. Ska upp hyfsat tidigt imon då jag ska träna, för att sedan dra till stan och äta. Vi ska fira att mamma och pappa har varit tillsammans i 30 år nämligen. Ska också försöka köpa ett par jeans vilket jag behöver.

Godnatt bloggen, hoppas att eran lördag varit bra!

Av Emilia - 1 mars 2014 12:20

Ops, glömde lägga upp bilden till förra inlägget.. Men nu så!

Av Emilia - 1 mars 2014 12:18

Har precis ätit en sen frukost trots att jag vart vaken i ett par timmar, men det är skönt att bara ta det lugnt och inte följa massa tider osv. Tror att det blir en ganska lugn dag idag, såå skönt. Har lust med att spela lite sims, det var ju ett tag sen nu.

Förresten så kollade jag ju på let's dance igår som ni kanske märkte. Vem hejar ni på? Det är väl svårt att veta redan nu kanske, men jag tyckte att Benjamin och Kenza var väldigt bra iallafall. Man kan ju bara föreställa sig själv ifall man skulle ställa upp i något sånt där och försöka dansa, måste ju vara sjukt svårt. Så cred till alla som faktiskt försöker!

Det känns som om alla ska till Göteborg nu också haha, men det är väl för att det är Göteborg Horse Show nu. Vill också till Götet, inte för att kolla på hästar men för att shoppaa. Verkligen shopping-sugen just nu! Får hoppas att vi ska åka dit nån gång och shoppa loss kanske.

Nä men nu ska jag väl fortsätta sitta här på min säng och.. Well, bara ta det lugnt. Njuta av att jag inte har nån jobbig engelskauppsats att skriva på ;)

Har ni nått planerat i helgen?

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards