emiliasmening

Alla inlägg under februari 2014

Av Emilia - 25 februari 2014 16:54

Jag ber så otroligt mycket om ursäkt för min plötsliga bloggpaus, men ibland går livet före helt enkelt och det har ju vart den stora anledningen till att jag inte bloggat på ett ganska långt tag, för att jag mått dåligt ibland och så där. Men nu tänkte jag ta mig samman och börja blogga igen, och det är tack vare att jag sett att så många kollat bloggen trots att uppdateringen varit sämst, + att jag naturligtvis saknar att blogga också!
Det där med blogglistan blir det nog inget med, det är nog inte min grej direkt, haha. Men det är alltid värt ett försök att prova på nya saker för att se om man tycker om det eller inte.
Så nu är jag alltså tillbaka på banan igen så att säga, men jag måste dock påpeka att det kanske inte kommer ett inlägg varje dag eftersom mitt liv i princip bara består av plugg just nu, men när jag har tid och jag inte har ett ton läxor att ta itu med så bloggar jag såklart.
Verkligen tack till alla som kikat in under denna tiden, hoppas att ni stannar!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards