emiliasmening

Alla inlägg under januari 2014

Av Emilia - 6 januari 2014 19:29

  

Vår fina hund.



Kyrkan där jag konfirmerades i somras.



 

Detta åt jag mycket i somras.



 

Såna här mysiga kvällar med fina vänner är något av det bästa som finns.



 
Och så en bild på mig som skrattar, som alltid ;)

Av Emilia - 5 januari 2014 17:43

Det är det här läppglanset som jag köpte idag. Det är från Maybelline New York, och jag köpte det på Rusta. :)

Av Emilia - 5 januari 2014 10:42

Hej! Jag sitter på sängen efter jag tagit en skön och välbehövlig dusch. Ska snart börja fixa mig iordning ännu mer, men tänkte att jag kunde blogga först!

Har inget speciellt planerat idag förutom att vi ska skjutsa min bror till stationen, eftersom han ska åka hem idag. Sen vet jag som sagt inte vad jag ska hitta på. Förresten, igår började jag kolla på Gossip Girl och jag kan säga att jag är FAST. Jag tycker serien är jättebra och spännande, se den om du inte redan sett den :)

Detta blev ett kort och onödigt inlägg men lite uppdatering iallafall!

Av Emilia - 4 januari 2014 23:47

Det som finns i min väska, eller det jag brukar ha i den, är: En liten borste, bok "Fatta Eld", mobil, plånbok, mobilladdare som man har i bilen och hörlurar.

Av Emilia - 4 januari 2014 11:48

Ni som läst min blogg ett tag och som känner mig, vet nog viken årstid jag gillar allra mest. Det är lätt hösten! Finns massa saker som är bra med hösten ju. Det är fina färger, man kan ta fina kort, det är lite så där lagom kallt så det är jättemysigt att bara mysa ner sig i soffan med en filt om sig och varm choklad, man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte är ute, och jag fyller år! Det är bara ett fåtal anledningar till varför hösten är min absoluta favoritårstid.

Av Emilia - 4 januari 2014 11:00

Godmorgon allihopa! Vaknade för någon timme sen men gick precis upp och förflyttade mig ända till soffan faktiskt, haha. Ska väl snart fixa lite frukost och bara glo på tv eller nått sånt.

Förlåt för det inte kom upp någon dag 3 igår, men jag var verkligen såå trött och orkade bara inte. Därför ska jag göra både dag 3 & 4 idag istället. Så håll utkik på bloggen under dagen här!

Nu kurrar min mage massa, är tydligen väldigt hungrig. Så det är väl bäst att jag fixar mig nått att äta. Annars blir det väl bara en slapp och skön dag. Men kommer ju fler inlägg sen som sagt så hejdåå!

Av Emilia - 3 januari 2014 16:37

Nu sitter vi hos mormor och ska snart kolla på "Svensson Svensson - I nöd och lust", tror jag sett den på bio men det var ju ett tag sen. Och Svensson Svensson är ju alltid kul!
Vi har, som jag sa innan, ätit på restaurang och jag åt wokad kyckling eller nått. Och det var väldigt gott! Sen har vi bara fikat och pratat och lite sånt där. Och jag är såå trött, så jag har tillochmed svårt att hålla ögonen öppna.. Jobbigt. Men nu ska jag kolla på filmen men nu fick ni lite update iallafall. Bjuder på en gammal bild nu, hare gött

Av Emilia - 3 januari 2014 10:58

Äntligen vaken tidigt för en gångs skull, stolt :')
Nä men skämt åsido, ska snart gå upp och börja göra mig iordning, äta frukost osv för att sen ska vi åka till mormor! Vi ska typ äta på en asiatisk restaurang, åh älskar sån mat. Jag ska försöka blogga under dagen om det går och så.

Känner verkligen att jag måste vända tillbaka dygnet nu, jag somnar jättesent varje natt och vaknar ganska sent också.. Och snart börjar ju skitskolan igen, så kanske är dags att börja vänja om sig lite. Lär ju vara som en zombie de första dagarna i skolan.

Men nu ska jag inte tänka på skolan, det kommer jag göra tillräckligt ändå sen. Nu måste jag nog gå upp så jag slipper stressa, men vi hörs senare!

Haha saaaant.

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards