emiliasmening

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Emilia - 2 januari 2014 22:28

Förlåt för bildkvalitén.
Den här tavlan hänger i mitt rum, och den fick jag i konfapresent av min moster och hennes man. Jag tycker den förmedlar ett bra budskap eftersom det står att ingenting är omöjligt, + att den är både cool och snygg!

Det här är mina simsspel som jag har placerat i min hylla. Jag är lite av en simsnörd, eller har åtminstone vart, just nu spelar jag inte så mycket. Men det där går ju verkligen i perioder. Men dessa har jag alltså samlat på mig.

Och så här i juletider (eller juletider och juletider men ja) ryms också en ljusstake och en tomte på min fönsterbräda. Jag tycker den är gullig, och hjälpte till att sprida julstämning här :) Får väl se när allt julpynt plockas bort.

Men detta var alltså tre saker som finns i mitt rum, hoppas ni blev nöjda med inlägget!

Av Emilia - 2 januari 2014 22:10

Kom hem från stan för någon timme sen, så tänkte nu lägga ut bild på vad jag köpt. Hittade en hel del faktiskt så jag är jättenöjd!

1. Skjorta - New Yorker
2. Linne - Bik Bok
3. Linne - Bik Bok
4. T-shirt - Gina Tricot
5. T-shirt - New Yorker
6. Jeans - Gina Tricot
7. Sånt där som ska hjälpa läpparna, ja ni ser ju - H&M

Är som sagt väldigt nöjd med allting, och haft en jättemysig dag med mamma :) Ska snart lägga ut "Dag 2" i blogglistan, så ni vet!

Av Emilia - 2 januari 2014 09:54

Vi ska snart åka till stan för att shoppa loss, ska bli jättekul! Får väl se vad jag hittar, ska iallafall kolla efter jeans. Kommer förmodligen bilder på vad jag köpt sen! Bjuder på en lite halvdålig bild så där

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards