emiliasmening

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Emilia - 1 januari 2014 21:02

1. Jag är lite av en ensamvarg, jag trivs med att vara ensam men det finns naturligtvis undantag. T ex vid vissa högtider vill jag ju umgås med folk och så, men jag tycker om att vara ensam oftast.

2. Jag går väldigt sällan på bio eller kollar på film överhuvudtaget.

3. Jag har väldigt lätt för att börja skratta, och då menar jag vääldigt lätt. Det är ju oftast något positivt men ibland inte, t ex i skolan på lektioner då det ska vara tyst och man inte får skratta.

4. Jag föredrar hellre att smsa än att ringa.

5. Jag spelade fiol när jag gick i klass 2-6, men slutade sedan. Dels för att jag tröttnade och dels för att vi fick en vikarie som var väldigt petig och så, och då tappar man liksom lusten med att spela.

Av Emilia - 1 januari 2014 16:33

Rubriken har ingenting att göra med inlägget.

Känner att jag håller bloggen rejält uppdaterad idag, haha, men det är ju alltid bra! Sitter iallafall på sängen med ipaden och lyssnar på bra musik. Är väl i princip det jag gjort idag, grejat med ipaden, kollat på youtube och sånt där. Gick upp väldigt sent idag med.. As usual. Haha, men det är ju lov så jaa. Imon blir det nog att jag får gå upp tidigare, eftersom jag ska shoppa! Så kuul! Har ju fortfarande presentkort och sånt sen julafton så ska väl använda dem eller vad man säger.

Snart kommer inlägget där jag ska blogga om "Dag 1" från blogglistan, så håll utkik! Ska faktiskt bli kul att köra igång en sån där blogglista igen, jag hade ju en sån för ett tag sen också, fast det var väldigt längesen. Dock så avslutade jag den innan alla dagar hade varit, men så ska det inte bli denna gången!

Och glöm inte bort att kommentera om ni har något önskeinlägg heller. Skulle bli jätteglad av kommenterar!

En bild från igår då vi skålade för det nya året. Vi är lite special och skålar i koppar istället för glas, haha, men vem bryr sig!

Av Emilia - 1 januari 2014 16:01

Av Emilia - 1 januari 2014 13:51

Dag 01 ? En bild på mig + 5 fakta om mig själv
Dag 02 ? Tre saker som finns i mitt rum
Dag 03 ? Favoritårstid
Dag 04 ? Vad som finns i min väska
Dag 05 ? Bild på vad jag senast köpte
Dag 06 ? 5 olika bilder från 2013
Dag 07 ? 3 artister jag gillar
Dag 08 ? Favoritsaker
Dag 09 ? Mina rädslor
Dag 10 ? Gamla bilder på mig
Dag 11 ? Visa mitt favoritplagg
Dag 12 ? Min sommar
Dag 13 ? Favorit tv-serier
Dag 14 ? En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 15 ? Två saker jag längtar efter
Dag 16 ? Mina favoritplatser
Dag 17 ? Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 18 ? Vad hade jag på mig i dag
Dag 19 ? Min favoritlåt och varför
Dag 20 ? Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 21 ? En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna 
Dag 22 ? Min dag i bilder&text 
Dag 23 ? Den bästa dagen på året och varför
Dag 24 ? Vad jag vill jobba med när jag blir vuxen
Dag 25 ? Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26 ? Min favoritparfym
Dag 27 ? Detta är jag beroende av
Dag 28 ? Hur jag firar julafton
Dag 29 ? Mina husdjur
Dag 30 ? Någon jag vill byta liv med en dag och varför 


Som ni säkert förstår så ska jag starta igång denna blogglistan nu, som ska
pågå i 30 dagar! Dels för att ni ska få lära känna mig bättre, och dels för att jag vill att bloggen verkligen ska komma igång så här i början av året. Naturligtvis kommer jag fortsätta skriva "vanliga" inlägg också om hur dagen vart osv, men detta kommer ni också få se på bloggen framöver alltså!

Av Emilia - 1 januari 2014 13:37

Det blev en bra nyårsafton igår ändå tillsammans med familjen. Det är sällan hela familjen är tillsammans så det var kul! Vi åt massa god mat, och sen spelade vi lite spel med. Lite familjärt så där, haha. Blev mycket skratt iallafall! Sen runt tolvslaget gick vi ut för att kolla på fyrverkeri, och jag blev förvånad över hur mycket raketer det var här faktiskt. Men det var jättefint iallafall!

Av Emilia - 1 januari 2014 00:34

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards