emiliasmening

Alla inlägg under december 2013

Av Emilia - 7 december 2013 19:00

1. Falska människor
2. När man förväntat sig något jättelänge och så händer inte det
3. Personer som tror att de är bäst i världen
4. När man gör massa bra saker och alla glömmer, men när man gör en dålig sak så minns alla

5. Folk som bara går på utseende

6. När man pluggat jättemycket på en viss sak, men väl på provet så får man hjärnsläpp
7. Folk som inte kan erkänna att de har fel
8. När man ska säga nått men så glömmer man bort det
9. Folk som tänker på vad de ska äta och inte äta heeela tiden
10. Likehunters
11. Folk som tar första bästa kille/tjej bara för att de är desperata efter ett förhållande
12. När internet slutar fungera



.

Av Emilia - 7 december 2013 12:51

Kvällen igår blev inte så bra som jag hoppades på, och inte denna dagen heller. Fattar inte varför folk bara inte kan acceptera mig för den jag är. Är det så svårt? Lust att bara isolera mig från omvärlden ett tag.

Av Emilia - 7 december 2013 11:59

~ smoothie & scones ~

Av Emilia - 6 december 2013 19:24

Ska snart äta bakad potatis, är såå hungrig så det ska bli jättegott! Sen kom jag på att det är ju final av Idol ikväll, får se vem som vinner, tveksamt faktiskt. Så kvällen tillbringas väl framför tv:n med godis & massa mys. Hoppas att eran helg börjar bra! :)

gullig bild bara för att

Av Emilia - 6 december 2013 16:26


 "You and I, we don't wanna be like them, we can make it till the end. Nothing can come between you and I"
Jättefin låt, lyssna på den! :)
#spotify

Av Emilia - 6 december 2013 14:34

Såå himla skönt! Skoldagen idag var också ganska chill. Både SO-lektionen och engelskalektionen försvann typ, för på SO:n var vi i kyrkan där de skulle informera oss om en grej vi ska göra nästa vecka. Och engelskan försvann eftersom en kille kom och berättade om Australien eftersom han kommer därifrån, och det var riktigt intressant! Så vi jobbade ingenting då.

Det har ju kommit massa snö nu med, jag tycker det är så fint! Och det bidrar till julstämningen rejält :) Hoppas det är snö på julafton också, för då är det ju extra mysigt.

Ska slappa framför tv:n ett tag nu, får se vad jag hittar på sen. Har inga läxor i alla fall vilket givetvis är skönt!

Av Emilia - 5 december 2013 21:44

Har inte så mycket att säga om skolan idag, så här kommer en bild på saker jag vill ha:

1. Victoria's secret body mist
2. Beanie
3. Sminkprodukter från Mac
4. Pengar
5. iPhone-skal
6. iPad
7. Ögonskuggspalett från Naked 2 Urban Decay
8. Tröja

Av Emilia - 5 december 2013 10:55

Nu har jag precis gjort klart SO-testet, kan ju säga att det inte gick så vidare bra.. Rent åt helvete faktiskt, haha. Det var ju inte alls saker jag övat på eller nått. Men jaja, så kan det gåå. Nu väntar jag på att alla ska bli klara så vi får sluta typ, sen är det matte som väntar. Tråkigt.

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards