emiliasmening

Alla inlägg under december 2013

Av Emilia - 17 december 2013 18:46

Av Emilia - 17 december 2013 14:20

Jag försökte lägga upp en bild innan, men den verkade ju inte komma upp så jag lägger upp den i detta inlägget sen istället ;) Är i alla fall hemma från skolan nu, har som sagt haft sång & scenisk framställning och ni hör väl på namnet vad vi gjort. Typ sjungt och gjort en koreografi till en låt och sånt. Kul! Chill dag i alla fall :)

Jag har inga läxor vilket naturligtvis är jätteskönt! Har dock en uppgift som måste lämnas in i svenskan, men det är inget jobbigt så det är lugnt. Blir väl bara att slappa nu då, snart är det jullov! Härligt.

Av Emilia - 17 december 2013 11:09

Skolaan, vi syns knappt men ändå haha

Av Emilia - 16 december 2013 22:00

Ligger nu i sängen och ska antagligen snart sova. Eller snart och snart.. Men nån gång måste jag ju sova eftersom det är skola imon. Det känns ju åtminstone uthärdligt med skola nu, eftersom det bara är tre riktiga skoldagar kvar, och dessutom tema/aktiviteter. Imorgon har jag sång & scenisk framställning, det brukar vara kul! Och äntligen snart lov, wohoo! Nu ska jag nog läsa lite random bloggar och sedan är det ju sovdags då som sagt, godnatt allihopa!

Av Emilia - 16 december 2013 18:48

Jag skrev världens längsta inlägg innan, men precis när det var klart och skulle publiceras så kraschade appen, gaash.
Men jag tänkte i alla fall berätta varför jag inte bloggade igår, och vad jag gjorde. Man kan väl säga att jag hade lite fullt upp. Först var jag på stan med pappa och vi handlade julklappar, nu tror jag faktiskt att precis alla julklappar är inhandlade! Jag tycker att det är jättekul att köpa julklappar till folk, och tänka ut vad som kan göra personen glad osv. Mamma hade fixat en överraskning till oss tre, och det visade sig vara att hon hade köpt biljetter till en "konsert" som vi alltså var på igår efter vi hade handlat klart. Man kan säga att det var som levande julkort. De sjöng massa låtar, och till varje låt var det som en slags teater i bakgrunden. Det var jättefint! Jag tyckte det var kul att de blandat vuxna och barn som fick sjunga solo och så med. Allt var verkligen jättebra, sång, musik, dans, ljud och ljus! Det kan jag verkligen tänka mig att gå på igen!

Tredje advent! Fast det blev det ju egentligen igår, men ändå. Jag tycker att det är så fint med alla ljus!

Mamma hade också satt in granen idag, åh så mysigt! Nu är det verkligen snart jul!

Av Emilia - 16 december 2013 14:00

Inte varje dag

Av Emilia - 15 december 2013 10:32

Hittade massa bra texter, så nu kör vi denna dagen också! Hoppas att ni alla får en jättebra dag!

Av Emilia - 14 december 2013 19:32

God kväll allihopa, hoppas att eran dag varit bra! Min har varit okej, innan var vi på en jättefin konsert. Det var massa körer som sjöng och så. Och just nu sitter jag i soffan framför tv:n och dricker lite julmust, tror postkodmiljonären börjar nu också. Mys! Har inte så mycket att säga så det får bli ett kort inlägg nu.

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards