emiliasmening

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Emilia - 26 december 2013 23:16

Första inlägget som jag skriver med ipaden nu! Tycker den är smidig och bra att skriva på, så det kanske kommer ännu mer blogginlägg framöver nu!
Hur som helst så ligger jag i soffan och kollar på Sällskapsresan 2. Kul att de visar tvåan också eftersom de visade ettan igår :) Dock kollar jag inte så mycket eftersom jag mest grejar med ipaden. Imon har jag nog inget planerat, blir förmodligen en slappdag, skönt! Ska väl ligga i sängen hela dagen, läsa bloggar och kanske kolla på nån serie ;) Såna dagar då man inte gör någonting är välbehövliga ibland! Men nu ska jag väl fortsätta kolla på filmen och greja med ipaden, så hörs vi imon!

Av Emilia - 26 december 2013 20:57

Har vart dålig uppdatering idag eftersom jag varit i stan mestadels av dagen för att kika lite på mellandagsrean, men jag köpte inte så mycket eftersom att jag ska dit med några kompisar om några dagar. Men lite fick jag allt med mig hem så här kommer bilder!

Lådorna är från Ikea
Ögonskuggorna och mobilskalet är från Åhléns

Av Emilia - 26 december 2013 20:19

Nu kommer ett inlägg som egentligen skulle ha kommit upp igår, men bättre sent än aldrig! Jag tänkte iallafall visa mina julklappar.

En iPad mini Retina! Jag har velat ha det ett tag, så jag blev jätteglad! Och jag tycker att den är jättebra, speciellt gillar jag skärmen & bilden, jättefin!

Jag fick också ett skal och ett fodral till ipaden

Presentkort & pengar

Värmesockor och underställ

Ögonskuggor och sminkborstar

En mössa

En ljusstake

Body lotion och body butters

Jag är jättenöjd och glad över alla julklappar som jag fick! Kvällen ska väl nu spenderas med ipaden haha! Kommer ett inlägg om en stund som handlar om vad jag gjort idag osv, men ha det så bra sålänge!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards