emiliasmening

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Emilia - 23 december 2013 22:10

Sitter och kollar på uppesittarkvällen, som ni säkert såg i inlägget nedan ;) Men just nu är det nyheter så då tänkte jag att jag kunde blogga lite! Jag har inte vunnit nått hittills, får väl se om jag gör det ;)

Men just nu känner jag bara att det ska bli såå kul imorgon, så mysigt! Spännande att se vilka julklappar man får och så där. Julmaten är jag väl inget större fan av, men jag tycker ändå att man ska äta det vid julen, det hör ju till ;) Dock så är det synd att det inte är någon snö, men men, är ju inget man kan göra något åt ändå.

Har nog inte så mycket mer att säga för tillfället, men det kommer självklart fler inlägg imorgon! Får se ifall jag slänger in ett inlägg lite senare ikväll. Men ha det bra så länge!

Av Emilia - 23 december 2013 19:30

Av Emilia - 23 december 2013 11:22

Vaknade för en stund sen men ligger fortfarande i sängen, det är ju lov så varför inte! Somnade ganska sent igår med så jag är trött. Kommer nog bli en lugn dag idag som jag skrev igår, har inte så mycket att fixa tills imon, skönt!

Men nu är det verkligen snart julafton, bara en dag.. Känns som om detta året har gått jättefort ju! Tror vi ska kolla på uppesittarkvällen ikväll, och efter det lägga alla julklappar under granen för att sedan sova. Spännande ;) Längtar massa tills imon iallafall!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards