emiliasmening

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Emilia - 22 december 2013 23:07

Sent inlägg idag igeen, förlåt! Men idag har dagen faktiskt varit fullspäckad så inte haft någon tid till att blogga tyvärr.
Vi har haft lite gäster, passat tjejen vi är kontaktfamilj åt, hälsat på mormor, hämtat min bror vid stationen för han kom hem idag igen. Så ja, en full dag helt enkelt!

Dock har jag faktiskt inte så mycket att säga, ska väl duscha snart & sen bädda ner mig och slösurfa lite. Dagen imon blir nog en lugn dag antar jag, skönt faktiskt! För på julafton lär det ju bli full fart, så skönt att få varva ner lite.

Måste verkligen säga ännu ett tack för alla som läser bloggen, läsarantalet höjs hela tiden! Börjar nästan fundera om jag blivit länkad nånstans eller nått? Om någon vet något om det, så kommentera gärna! Jättekul iallafall att ni läser bloggen! Tack!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards