emiliasmening

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Emilia - 21 december 2013 19:37

Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv, en vanlig lördagkväll alltså haha. Ne men, det är chill att bara sitta och inte göra nånting tycker jag!
Men idag har jag gjort lite allt möjligt, vi är kontaktfamilj åt en tjej så hon har vart här idag :) Vi har bakat pepparkakor och lekt med någon slags deg och haft "glasskiosk" typ.

Jag har inte så mycket att säga, är ganska trött. Dessutom känner jag mig lite halvdålig, typ smått sjuk.. Vill verkligen inte vara sjuk på julafton! Men det är ju inget man kan styra över dessvärre. Aja, ska fortsätta kolla på tv nu så hejdå!

Av Emilia - 21 december 2013 16:48

Jag bloggade ju ingenting igår men det hade sina orsaker. Först var jag ju i skolan då, där vi först bara gjorde några lekar med klassen, åt grötfrukost, fick betyg och sen kollade vi faktiskt på The Hobbit 2 i 3D. Måste säga att tvåan är mycket bättre än ettan!
Senare på kvällen var jag ju då med några kompisar, och vi bytte julklappar och sånt. Det var jättekul!
Lite bilder från gårdagen:

Och detta fick jag:

Parfym, deodorant, två victoria's secret "Strawberries & champagne" och "Hello Darling", en skål med godis, Ralph Lauren parfym big pony 4, läppstift och ögonskugga.

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards