emiliasmening

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Emilia - 18 december 2013 22:45

Åh, att lägga sig nyduschad i sängen med nya rena lakan är en av de bästa känslorna som finns! Att man dessutom sprejat in sig med Victoria's secret gör ju inte saken sämre ;)

Städningen blev det dock inte så mycket med haha, fast lite gjorde jag allt. Får fortsätta imorgon, antar jag! Typiskt mig.

Nu börjar det närma sig sovdags så ja, godnatt allihopa!

Av Emilia - 18 december 2013 18:37

Av Emilia - 18 december 2013 17:45

Heej, kom hem från skolan för någon timme sen och sen dess har jag bara ätit, kollat på lite tv och sovit en liten stund. Men skolan idag var faktiskt riktigt rolig, haha! Skrattat jättemycket. Jag & mina kompisar har världens bästa humor!
Först på morgonen hade jag pyssel med pärlor som aktivitet, fanns ju inget annat kul typ så ja.. Men det var rätt chill för vi bara satt och pärlade och snackade. Dessa gjorde jag:

Efter vi har klara med det så skulle vi ha låång rast tills vi fick äta, så vi bestämde oss för att dra hem till Emma och fika lite. Så jaa, vi gjorde det. Var jättegott!
Sen gick vi tillbaka till skolan då och hade ytterligare lite rast tills vi skulle börja de "riktiga" lektionerna. Och så skämde vi ut oss för en lärare två gånger på typ två minuter, haha snacka om skrattanfall där ett tag. Men dagen har iallafall varit väldigt bra som sagt!

Nu måste jag snart städa, för några kompisar kommer hem till mig på fredag så ska vi ha en "mini-julafton" haha mys! Så en städning är alltså välbehövligt, men med lite musik så kommer det säkert också gå bra!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards