emiliasmening

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Emilia - 5 december 2013 21:44

Har inte så mycket att säga om skolan idag, så här kommer en bild på saker jag vill ha:

1. Victoria's secret body mist
2. Beanie
3. Sminkprodukter från Mac
4. Pengar
5. iPhone-skal
6. iPad
7. Ögonskuggspalett från Naked 2 Urban Decay
8. Tröja

Av Emilia - 5 december 2013 10:55

Nu har jag precis gjort klart SO-testet, kan ju säga att det inte gick så vidare bra.. Rent åt helvete faktiskt, haha. Det var ju inte alls saker jag övat på eller nått. Men jaja, så kan det gåå. Nu väntar jag på att alla ska bli klara så vi får sluta typ, sen är det matte som väntar. Tråkigt.

Av Emilia - 5 december 2013 08:17

Vaknade med världens halsont men det har i princip gått över nu, som tur är. Var jättetrött imorse med, kunde knappt hålla ögonen öppna trots att jag la mig tidigare än vad jag brukar igår. Nu väntar ännu en skoldag, men torsdagar är ändå ganska chill. Fast idag har vi ju nått test på geografi, frågan är hur det kommer att gå men vi får se.

Dagens outfit i alla fall:

Kofta- Lindex
T-shirt- Lindex
Jeans - Vero Moda
Armband - Vet inte, fått det i present

Nu måste jag skynda mig att äta upp min frukost, men ni får ha en bra dag allihopa!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards