emiliasmening

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Emilia - 1 december 2013 19:01

Har nu kommit hem efter skjutsat hem mormor, hon har nämligen vart här över helgen. Nu ska kvällen spenderas framför tv:n typ, haha. Jag har äntligen fått en chokladkalender också, kan man ju aldrig bli för gammal för haha.

Nu ska jag först kolla på Svensson Svensson, sen är det Solsidan som gäller! Kommer väl bli ett och annat skratt med andra ord ;)

Av Emilia - 1 december 2013 15:14

Av Emilia - 1 december 2013 14:51

Åh detta var längesen nu, minns knappt när jag bloggade sist ens? Men jag tappade lusten ett tag och sen hade jag väl helt enkelt inte nått att blogga om.
Nu däremot, har jag haft lust ett tag att börja igen, så jag gör ett försök! Denna gången ska jag försöka va mig själv lite mer och lite fler bilder i inlägg osv.

Idag är det ju första advent då som säkert alla vet, och jag tycker det är så sjukt mysigt! Hela vintern är ju jättemysig, och speciellt nu när det börjar dra ihop sig mot jul. Jag älskar verkligen julpynt och sånt, för det blir så mysigt. Och lite julmusik på det så blir det rena julstämningen!
Det är jättemysigt att gå en promenad på kvällen och kika in i alla husen och se alla julstakar och sånt. Sen är ju jag rätt lat med, så jag går inte på promenad om det inte är hunden som tvingar ut mig, haha.. Men när man väl är ute så.

Kommer fler inlägg lite senare så ni vet, hejdå så länge

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards