emiliasmening

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emilia - 6 oktober 2013 10:43

Godmorgon! Bloggade inte igår men tänkte berätta om gårdagen nu.

Först på morgonen var jag och Elsa och levererade kakorna till de som köpt. Alla var inte hemma, så vi får ta en runda till sen nån gång, men de flesta var ju hemma i alla fall.

Sen så åkte jag på hockey med Emma och Fabian. Det var HV71 mot Färjestad. Jag hade aldrig gått på hockey innan så det var nått helt nytt för mig.. Men jag måste faktiskt säga att det var riktigt kul! Stämningen där inne var verkligen go! Fast jag kanske inte kollade så jättemycket på hockeyn direkt, pratade mest med Emma & Fabian men ändå, haha.
Synd att HV förlorade bara. Men jag kan verkligen tänka mig att gå på hockey igen för det var kul! Och sen fanns det en stor skärm där inne, och man kunde smsa till nått nummer så kunde sms:et komma upp på den skärmen, och det gjorde vi två gånger och det kom upp båda gångerna, haha!

Idag ska jag fira min mosters man men det är inte än på ganska länge, så jag ska väl bara ta det lugnt och så innan. Skönt!

Här kommer lite bilder från igår ;)

Av Emilia - 4 oktober 2013 12:31

Hejhej! Är hemma just nu och ska snart äta. Jag gick hem på lunchrasten för vi har så himla lång rast och dessutom har mina kompisar lektion, för vi hade bytt schemat just idag typ.. Men då tänkte jag att jag kunde blogga lite i alla fall :)

Nu är det äntligen fredag igen! Så skönt! Och nästa vecka kommer bli så najs! Men ni får ju läsa i bloggen vad som händer nästa vecka och så ;)

Nu är det bäst att jag börjar äta så jag hinner tillbaka i tid, har bara en lektion sen och det är engelska, och engelska tycker jag är ganska roligt så det är gött! Och sen äntligen helg.

Kommer väl mer inlägg senare idag, byebye

bild på hunden bara för att

Av Emilia - 3 oktober 2013 21:30

Hejhej! Tänkte berätta lite om dagen. Först var det ju skola och så idag då, jag hade morgonsamling, NO, IU-pass, matte, idrott och slöjd. Fast slöjd hade jag knappt.. Och det berodde på att jag och en kompis sprang vilse när vi hade orientering på gympan. Så vi var ute i skogen alldeles för länge, och hade gått jättelångt bort. Men då stannade vi en bil som åkte förbi och frågade vart vi var osv. Sen fick vi skjuts tillbaka till skolan! Så det löste sig ju till sist, som tur var, haha! Det var ju en upplevelse det med! ;)

Sen efter skolan har jag typ inte gjort nånting faktiskt. Och har inget mer att säga så, jag säger godnatt!

Sovgott alla läsare!

Av Emilia - 2 oktober 2013 15:32

Hej! Har inte uppdaterat på nån dag nu, men har inte haft så mycket att säga. Jag har vart i skolan, pluggat och igår var jag ute och sprang lite med.

Men nu är det äntligen oktober, min favoritmånad! Och det märks verkligen att hösten är här nu, det är så himla kallt ute! Men jag tycker ju om hösten, så för mig gör det inget ;)

Skolan idag har varit bra, onsdagar är ganska chill. Jag har haft svenska, slöjd, matte, engelska och NO. På lunchrasten gick jag och en kompis till Ica för att köpa sallad och äta. Det var raggmunk i skolan idag, inget vidare. Så vi köpte alltså sallad och åt den ute sen, det var mysigt!

Nu ska jag väl ta mig nått att äta, sen blir det nog att vila för min del. Hoppas att ni alla mår bra, hejdå så länge!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards