emiliasmening

Alla inlägg under september 2013

Av Emilia - 2 september 2013 16:05

Hääj, jag kom hem från skolan för en stund sen och just nu lyssnar jag på musik på spotify, härligt (y)

Skoldagen idag har väl varit helt okej, måndagarna är väl sällan så jättebra. Fast innan tyckte jag faktiskt att måndagarna var en bra dag just för att vi hade bra lektioner, fast näe, det tycker jag inte längre.
Men det har som sagt varit okej, på hemkunskapen gjorde vi pannkakstårta och det var faktiskt ganska gott :)

Sen blir det väl lite plugg som vanligt, vet inte så mycket mer. Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik iallafall, hörs sen!

bild från hemkunskapen

Av Emilia - 1 september 2013 17:32

Av Emilia - 1 september 2013 10:36

Godmorgon, vaknade för ett tag sen så just nu ligger jag i sängen bara och ska gå upp snart.

Idag är det ju höst enligt kalendern i alla fall. Och enligt mig så är hösten den bästa årstiden, kan i och för sig bero på att jag fyller år ;) Men det är massa andra saker som spelar in också, man kan ha mysiga varma tröjor på sig, dricka massa varm choklad och dessutom kan man ta väldigt fina foton ute.
Så jag längtar tills hösten och vinten nu!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, men blir antagligen lite läxor. Tagga inför en ny skolvecka. Fast näe.. Är inte särskilt taggad alls för det.. Men att träffa vännerna är ju alltid kul :)

Ha det så bra alla!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards