emiliasmening

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Emilia - 26 september 2013 19:40

Hejj! Har typ pluggat lite nu, eller ja... Har inte pluggat så mycket direkt, orkar typ inte, lat idag, haha! Men jaja, det löser sig :)

Känns verkligen att det är höst nu, så mysigt! Jag gillar ju verkligen hösten. Har vart riktigt kallt några dagar nu, och innan kändes det nästan som om det skulle kunna börja snöa för det var så kallt.. Men då kan man snart börja använda mössa och sånt där, jag gillar mössor så tummen upp på det (y) Vill köpa ett par riktigt snygga höstskor också, tycker att boots är riktigt fint! Så får väl se ifall det blir några skor snart :)

Nu ska jag göra klart matteläxan, får se ifall det kommer mer inlägg sen!

Av Emilia - 26 september 2013 18:46

Av Emilia - 26 september 2013 17:30

Hiss: Tänkte hissa hösten! Det är min favoritårstid, tycker att den är så himla fin med alla färger :) Jag tycker att det är så mysigt att sitta under en filt och kolla på film när det är lite mörkt och kyligt ute. Dessutom blir det väldigt fina bilder om man fotar ute på hösten! + Att jag fyller år ;)


Diss: Vill dissa något som jag tror att de flesta tycker mindre bra saker om - läxor. Jag tycker att vi har alldeles för många läxor, känns som om vi inte har någon fritid längre. Det kan vara bra med läxor men då får det vara en viss måtta på det också.

Av Emilia - 26 september 2013 15:32

Hejhej! Hoppas att ni mår bra :)

Satte mig i soffan nyss och ska nog sitta här ett tag och kolla på lite tv. Har dock franska, matte och ska plugga lite på en redovisning som ska genomföras imorgon på NO:n. Inte kul.

Men dagen idag har väl vart bra, torsdagar är ganska chill. Men skönt att det är fredag imon, veckan har verkligen gått jättefort! Och det är inte alls fel :)

Av Emilia - 26 september 2013 13:15

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards