emiliasmening

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Emilia - 20 september 2013 14:45

Äntligen helg! Så skööönt, verkligen efterlängtat! Kommer bli en jättebra start på helgen också, eftersom att jag ska träffa kompisar :) Ska dra till en kompis vid halv sex, sen ska vi träffa några andra för att sedan dra till pizzerian. Najs! Sen ska vi hem till henne igen och typ kolla på nån film och lite sånt.

Skolan idag gick väl bra, den gick åtminstone fort vilket är positivt! Har fyra lektioner innan lunch och en efter, vilket resulterar i att man är väldigt hungrig när man haft fyra lektioner.. Men då blir väl maten dubbelt så god antar jag ;)

iOS 7 kom ju dessutom ut i onsdags, så tänkte uppdatera till det nu i helgen :) Tycker att designen är väldigt snygg!

Hoppas att ni alla haft en bra dag, och att helgen blir grym! Vi hörs senare :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards