emiliasmening

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Emilia - 6 september 2013 16:57

Hejhej, just nu vilar jag mig lite efter en springtur, tycker det är ganska tråkigt att träna egentligen men bara man kommer igång så går det ju bra :) Det är ändå skönt att börja röra på sig lite igen.
Strax ska jag hoppa in i duschen, sen blir det väl en kväll framför tv:n, med Skilda Världar i högsta hugg! ;) Fick låna den senaste boxen av en kompis, tack Julia :)

Hörs senare, bye bye så länge

Av Emilia - 6 september 2013 07:51

Som rubriken säger, godmorgon! :)
Jag vet att jag inte bloggat nu på ett litet tag, men jag har haft lite grejer att göra och sånt där.
Men igår efter skolan var jag, Emma, Elsa och Ebba på en marknad och det var jättekul! Vi köpte fina armband bland annat, som kommer på bild sen. Och så gick vi bara runt och kollade lite och hade det allmänt kul.

Och idag är det äntligen fredag! Efterlängtat som bara den. Men jag tycker att veckorna går hyfsat fort i alla fall, så det är ju bra. I helgen vet jag väl inte riktigt vad jag ska hitta på, får väl se. Har ni planerat nått?

Njut av fredagen nu, så hörs vi senare idag! :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards