emiliasmening

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Emilia - 2 mars 2013 19:28

Sitter och myser i soffan och väntar på att melodifestivalen ska börja. Snart plockas ostbågarna fram också ;) Hoppas att rätt låtar går vidare till final ikväll!

Av Emilia - 2 mars 2013 15:45

Namn: Emilia

Ålder: 13, fyller 14

Längd: Vet inte riktigt, runt 1.60 - 1.65 cm kanske

Skostorlek: 36-37


Säg tre bra egenskaper hos dig själv:
Ingen aning

Säg tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Dåligt självförtroende, känslig och dåligt tålamod
Vad är du nöjd med på dig själv:
Hm... Inget tror jag


När grät du senast?: I förrgår eller nått
När skrattade du senast?:
Idag


Hur löd ditt senaste sms?:
"Aa"

Vem skickade sms till dig senast?: Elsa

Vem ringde du senast?: Pappa

Vem ringde dig senast?: Mamma

Vem åkte du bil med senast?: Mamma och pappa 
Vem kramade du sist?:
Mamma


Vad ville du bli när du var liten?: Typ... Delfinskötare, haha

Vad gör dig arg och riktigt förbannad?: Människor som tar sig rätt att göra saker som absolut inte är okej

Vad gör så att du blir riktigt glad?: När någon säger något snällt

Vad är du rädd för?:Det är mycket

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?: Vet inte riktigt, men just nu skulle jag vilja ha någon vägghylla typ


Har du någon gång uppträtt framför publik?: Ja, har sjungit framför publik ett par gånger

Har du brytit ett ben någon gång?: Vänsterarmen


Favoritmat?: Tacos

Favoritgodis?: Sura och choklad

Favoritartist?: Har ingen speciell, men jag gillar Michael Jackson en hel del

Favoritlåt?: Man in the mirror

Favoritfärg?: Rosa

Favoritprogram?: Har inget speciellt, det finns inget program som jag sätter mig framför teven bara för att just det programmet sänds


Antingen eller:

Hund/katt?: Båda

Cola/Fanta?: Cola

Sommar eller vinter?: Båda

Vår eller höst?: Båda

Pizza eller hamburgare?: Pizza

Svart eller vitt?: Svart



Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards