emiliasmening

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Emilia - 1 mars 2013 15:42

1. Jag vill åka till London.
2. Jag vill ha en katt.
3. Jag önskar att helgen var skoldagar och skoldagarna helgen.
4. Jag fullkomligt älskar doften av nya böcker. (haha)
5. Jag tycker inte om fisk. Bara en del.
6. Jag har sjukt lätt för att skratta.
7. Jag tycker om Pringles väldigt mycket.
8. Jag är nästan beroende av min mobil. Nästan ;)
9. Jag tycker inte om matte.
10. Jag tycker att det vore helt awesome om jag fick testa att gå på någon slags chokladprovning, någon gång. Fatta vad gott!

Av Emilia - 1 mars 2013 14:47

Jag tycker att ni ska ta er tid att gå in och läsa på den här fina bloggen: livetsomebba.bloggplatsen.se

Förlåt att det inte blev länk nu, men vet inte hur man gör det från mobilen tyvärr. Men gå in och kolla på den bloggen, för den är superbra och fin, dessutom så är det min fina vän Ebba som driver den. Så gör det! :)

Av Emilia - 1 mars 2013 14:43

Första mars idag! Jag hade inte tänkt på det innan och sen imorse såg jag på mobilen att det stod "1 mars". Och sen när jag gick ut med hunden, så kvittrade fåglarna, solen sken, en del av snön hade smält och några snödroppar hade tittat fram! Vårkänsla på riktigt! Det börjar verkligen närma sig vår på riktigt nu, bara all snö försvinner! Härligt :)

Av Emilia - 1 mars 2013 14:39

Och så har fredagen äntligen anlänt vilket för med sig lycka och glädje! Helg, helg, helg!

Anledningen till att jag inte bloggat på sistone, är för att jag inte mått så bra och har helt enkelt inte velat lägga ut massa deppiga inlägg. Men nu är jag tillbaka!

Denna helgen tror jag faktiskt att jag inte ska göra något speciellt. Hade två prov idag, en mattediagnos och ett hemkunskapsprov. Med andra ord så är jag välförtjänt en helg med bara lugn ;) Lite godis och musik på det så lär det bli toppen.

Kommer mer inlägg senare, så ni vet :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards