emiliasmening

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Emilia - 18 februari 2013 18:36

Vill bara tacka alla som läser bloggen! Statistiken har höjts och jag är jätteglad över att ni läser min blogg! Ni är bäst! Säg gärna till vilka inlägg ni gillar att jag gör, som ni vill läsa mer om eller om ni har något förslag på något annat som jag ska skriva om! Vill ni t ex att jag kanske ska visa mina parfymer eller någonting i den stilen? Skriva mer om min vardag? Göra en 30-dagarsutmaning igen? Kommentera vad just du vill läsa mer om! Ni kan skriva på kik också, om ni har min kik men kommentera annars!

I alla fall: ETT STOOORT TACK TILL ALLA SOM LÄSER! Ni är verkligen jättebra! Tacktacktack! :D

Av Emilia - 18 februari 2013 17:29

Hej på er. Måste erkänna att skolan idag var mycket roligare än vad jag hade föreställt mig. Faktiskt. Lite skidåkning, syslöjdande, läsande och lite snack på SO:n kan göra en dag rätt rolig faktiskt!

Vet inte vad jag ska göra nu, har inga läxor nämligen vilket är superskönt! Men vet inte riktigt vad jag ska ägna mig åt, bara vila kanske. Fast det har jag gjort så mycket nu ;) I-landsproblem på hög nivå, vet.

Nu blev jag sugen på varm choklad för alla som ville veta, vilket inte kan va så många. Haha, vad pratar jag om egentligen? Aja, nu ska jag ta tag i livet och göra nått bra. Ha det gött alla läsare!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards