emiliasmening

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Emilia - 3 februari 2013 15:56

Hej alla! Har precis vart på en långpromenad med hunden och mamma, sen åkte mamma och jag till ett fint ställe och tog massa bilder. När jag lagt in alla bilder i datorn får ni se resultatet. Och efter det åkte vi till Ica, vi skulle kolla efter vaccilin (stavas det så?) för jag blev sugen på att göra eget smink och till den saken jag vill göra så behövs just vaccilin. Men det fanns inte så vi ska kolla på Apoteket imorgon ;) Och nu blir det pluggning för mig en stund, tråk. Men snart är det gjort också i alla fall. Ha det gött!

Av Emilia - 3 februari 2013 11:56

Hej, mår ni bra? Hoppas det! Igår var det ju mello då, och jag tycker att rätt låtar gick till final! Grymma låtar, känner på mig att dom här kommer gå på högvarv både hemma och i skolan ;)

Idag blir det nog en blandning mellan slapp och plugg-dag, för mig. Har nämligen ett franskaprov som väntar men sen är det ju också helg, och för mig är helgen de dagar man äntligen får vila. Alltså så kommer jag ju inte direkt plugga ihjäl mig! Men lite kan ju ändå vara bra att öva. Aja, jag önskar er en bra dag och så kommer det troligtvis ett inlägg lite senare :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards