emiliasmening

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Emilia - 22 januari 2013 21:24

Sitter och lyssnar på lite bra musik, fick massa bra musik tipsat av två kompisar innan! Om ni har några låttips får ni jättegärna kommentera det också! :)

Och glöm inte att kommentera om bloggtävlingen vad ni tycker om den, då får ni en länkning till er blogg! Och ni som inte har en blogg, ni får ju gärna delta i alla fall, pris vet jag dock inte vad det skulle vara i så fall... Ni får gärna säga förslag på det också ;) Men glöm inte att kommentera nu!

Av Emilia - 22 januari 2013 14:35

Glömde blogga igår, förlåt. Men jag har börjat fundera på en sak, om jag skulle köra nån slags tävling här på bloggen? Och den som vinner får en länkning här! Vad tycker ni om det, låter det som en bra idé? Kommentera, kommentera! Om några tycker det låter bra så kör vi på det :)

Isåfall skulle det vara en tävling att jag typ lägger ut en citat från någon låt, den som först kommer på vilken låt det är får en länkning då. Eller den som skriver bäst om ett visst ämne eller något sånt. Aja, kommentera vad ni tycker! Ha det bra så länge :)

Av Emilia - 22 januari 2013 14:33

Glömde blogga igår, förlåt. Men jag har börjat fundera på en sak, om jag skulle köra nån slags tävling här på bloggen? Och den som vinner får en länkning här! Vad tycker ni om det, låter det som en bra idé? Kommentera, kommentera! Om några tycker det låter bra så kör vi på det :)

Isåfall skulle det vara en tävling att jag typ lägger ut en citat från någon låt, den som först kommer på vilken låt det är får en länkning då. Eller den som skriver bäst om ett visst ämne eller något sånt. Aja, kommentera vad ni tycker! Ha det bra så länge :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards