emiliasmening

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Emilia - 15 januari 2013 18:27

Skoldagen idag var faktiskt rolig! Speciellt sista lektionen. Först hade vi franska, det är inte så kul men det funkar, sen matte som är astråkigt, efter det engelska som var helt okej och till slut SO som var jättekul! På SO:n satt vi bara och skrattade och pratade om allt möjligt, vi jobbade nästan ingenting.. Kanske inte så bra, men vi får jobba igen nästa gång ;)

Det var typ något gymnasium som var på besök på skolan idag och då kunde man få sitt hår stylat och en av mina kompisar ville det. Hon blev jättefin! Kommer en bild snart. Och då när vi väntade på att hon skulle bli klar så drog det sig allt närmre lektion, men då kom läraren dit av nån anledning och sa att vi kunde komma när vi var klara så vi kom typ en kvart senare ;)

Så dagen var faktiskt rolig måste jag säga!

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards