emiliasmening

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Emilia - 7 januari 2013 17:24

Bonjour!
Har tråkigt så tänkte blogga lite om lovet som vart nu.

Det har värt rätt lugnt. Eller väldigt lugnt egentligen! Det har vart jätteskönt att bara få vila ut sig. Den roligaste dagen på hela lovet var när jag och fyra helt underbara kompisar, åkte in till stan och shoppade loss. Det var verkligen hur kul som helst, vi skrattade i princip hela tiden och gjorde helt galna grejer! Det är ett måste att göra om, och det får bli snart!

Julafton och nyår var också roliga dagar! På julafton var ju släkten här och vi gjorde ju det man brukar göra och på nyår var jag med två kompisar men allt det vet ni ju redan.

Och så har det vart mycket att bara viiiiila, speciellt de sista dagarna nu. Jätteskönt! Känner mig ganska utvilad för skolan... Eller ja, har ju vart uppe ganska sent på nätterna nu, men men. Det får gå det med.

Så är det alltså återigen dags för skola nu då. Kommer i alla fall att bli kul att träffa alla.

Ha det bra :)

Av Emilia - 7 januari 2013 10:47

Sista kvällen man kunde vara uppe senare än vanligt igår, och sista morgonen man kan vakna sent idag. Skola sen. Blä.

Igår så kände jag mig mycket bättre än vad jag gjort i förrgår, men nu verkar det komma tillbaka lite smått igen. Så jag ska nog kolla färdigt på Narnia (världens bästa film!) för jag gjorde inte det igår, blev för trött helt enkelt. Och sen ska jag bara ta det lugnt och inte göra nånting! Vill ju utnyttja sista dagen på lovet ;) Vad ska ni göra då? :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards