emiliasmening

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Emilia - 5 januari 2013 22:42

Nu var den filmen slut. Måste säga att den är väldigt bra. Men sen är jag också en sån som bara älskar musik och sång. De sjöng jättebra och så var den rolig också, den går nästan att rekommendera! Eller den går att rekommendera!

Förlåt för tråkiga inlägg idag, men jag antar att det är bättre än inget i alla fall. Tack ändå för att ni kikar in! Och jag vet att bilden tyvärr inte kom upp i förra inlägget, det fungerade tydligen inte...

Hoppas ni har en bra kväll alla! :)

Av Emilia - 5 januari 2013 21:04

Ska kolla på Mamma Mia nu. Har sett den innan, vad jag minns tyckte jag att den var bra. Men det kanske jag inte tycker nu, vem vet!

Suddig bild, jag vet.

Av Emilia - 5 januari 2013 19:41

Kolla vad mamma kom med. Mysigt. Piggar upp en när man mår lite sisådär!

Av Emilia - 5 januari 2013 16:42

Inviger den nya koppen nu. Dock inte med te, men med varm choklad för det var jag jättesugen på just nu. Och kex. Mums.

Av Emilia - 5 januari 2013 11:59

Ont i magen och ont i halsen, fy... Så idag blir det en lugn dag. Lyssna på bra musik, kolla på någon film, äta läkerol i mängder och dricka te i den nya tekoppen. Får hoppas att det lindrar lite. Snart ska jag hoppa i myskläderna och gå upp. Är nog på tiden.

Av Emilia - 5 januari 2013 10:15

Hej alla! Så var lördagen kommen också, börjar dra ihop sig mot skolan nu, usch...

I alla fall, det jag sa om ny header, jag gjorde tyvärr ingen. Jag märkte nämligen att jag hade nästan inga bra bilder. Så jag tänkte snart ta en liten fototur med min systemkamera, och hoppas på att några fina bilder blir tagna. Dock vet jag inte när jag gör det. Det får vi se.

Vad ska ni göra idag? Jag ska nog bara ta det lugnt, igen. Känns som en förkylning närmar sig. Inte kul. Men, det finns ju värre saker så ska inte klaga! Ni får ha det så bra, jag bloggar senare :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards