emiliasmening

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Emilia - 4 januari 2013 20:15

Sitter i soffan och kollar på TV. Mysigt.
Innan var vi ju på Dollarstore och där hittade jag en del, bland annat mobilskal, en stor tekopp (älskar te!) godis och lite mera. Det var kul!

Funderar starkt på att inviga koppen med lite gott te snart. Eller så får det bli senare ikväll. Hm.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll, det är ju trots allt första fredagen på detta året! Ha det bra! :)

Av Emilia - 4 januari 2013 13:20

Julen borta och huset nystädat och fint. Sen ska nog mamma & jag dra till Dollarstore för att handla lite, kommer säkert bli kul! Vad gör ni idag då? :)

Av Emilia - 4 januari 2013 10:56

Halloj!
Idag ska julen ut ur huset... Lite tråkigt att julen är så kort. Man fixar ju så mycket innan, pyntar och skaffar julgran och massa annat, och sen är den bara så kort. Men men, den kommer ju nästa år igen så det är ju bra!

Av Emilia - 4 januari 2013 00:21

Måste säga att jag är nöjd med dagen! Speciellt kvällen eftersom att den spenderades med Elsa, och det var jätteroligt! :) Filmen som vi såg på, Cockpit, var rolig och bra så det var ju inte helt fel. Godiset smakade ju inte direkt äckligt heller.

Och snart blir det nog att sova, klockan är faktiskt ganska mycket och som jag sa imorse så behöver jag sova lite mer. Snart i alla fall... Godnatt på er får jag säga, jag bloggar mer imon! :)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards