emiliasmening

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Emilia - 3 januari 2013 22:52

Filmen är slut och efter det lockade vi varandras hår! Blev faktiskt fint, dock syns det inte så mycket på bilden.

Av Emilia - 3 januari 2013 20:04

Filmmys med bästa vännen är ju inte helt fel så här på en torsdagskväll!

Av Emilia - 3 januari 2013 18:53

Elsa kommer hit lite senare, vi ska hyra nån film och äta lite godis och bara chilla! Taggar för en bra kväll! :D

Av Emilia - 3 januari 2013 14:30

Det finns en del saker jag vill göra i 2013.

- Åka utomlands
- Sova under bar himmel
- Springa något lopp, t ex som tjejmilen
- Åka stor båt
- Vandra i berg

Det där är några av sakerna jag vill göra år 2013. Vissa har jag redan gjort, andra inte. Och en del kommer jag säkert inte göra överhuvudtaget, men det är ju kul att drömma sig bort ibland, eller hur?

Av Emilia - 3 januari 2013 14:00

Vad tycker ni om att jag skulle göra en ny header? Har ju haft den nuvarande ett bra tag nu. Jag ska nog försöka göra några idag och se vilken som blir bäst så kanske jag byter. Får väl trixa och fixa lite! Om ni har några förslag så är ni varmt välkomna att kommentera det :) Ha det bra!

Av Emilia - 3 januari 2013 13:05

Hej på er!
Idag vaknade jag lite senare, gick och la mig senare också. Måste försöka få lite mer sömn. Enda sen vi slutade skolan så har jag lagt mig jättesent vilket inte är så bra. Men men, det är ju lov! Fast nu när det snart är skola igen måste jag ändå försöka sova lite mer, annars kommer jag gå runt som en zombie i skolan och inte orka koncentrera mig på lektionerna eller någonting.

Idag borde jag städa. Men det är ju såå tråkigt så jag drar mig lite för det. Men det är ju, som sagt, något som måste göras. Får väl ta tag i det lite senare idag. Något som verkligen hjälper när man städar är ju att lyssna på musik! Så med lite go musik på kan jag nog komma igenom städningen också.

(Förresten så skrev jag 2012 i rubriken istället för 2013 först, svårt att vänja sig!)

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards