emiliasmening

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Emilia - 7 november 2012 18:39

Förlåt för dålig uppdatering, men det är väldigt mycket i skolan just nu så jag hinner faktiskt inte. Ska försöka bli bättre, men som sagt, skolan tar upp väldigt mycket av min fritid för tillfället.

Dag 14 - Mina favoritband

Egentligen har jag inga favoritband alls. Jag lyssnar mer på artister eller så, men inte grupper.
I så fall måste jag nog säga One Direction. Jag är inget fan direkt, men att de gör bra låtar kan jag faktiskt inte förneka. Jag blir glad av låtarna i alla fall.

Dag 15 - Någonting jag vill ha

Just nu är det ingenting jag vill ha i princip... Eller jo, lov! Men jullovet närmar sig och det känns ju bra i alla fall! Ska bli skönt att få vila sig från skolan, även om det inte var så länge sedan. Men eftersom att det är massa prov och andra saker i skolan som måste göras ska det bli skönt ändå!

Nej, måste fortsätta plugga nu...

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards