emiliasmening

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Emilia - 31 oktober 2012 20:35

Dagen idag har spenderats i stan och nu är jag lite fattigare. Efter shoppingen drog mamma och jag oss till bion, där vi såg filmen "Bitchkram", som enligt mig är riktigt värd att se!

En svensk film om två tjejer, varav ena ska åka till New York, men missar flyget och får då bo hos den andra tjejen, vilket leder till en djup vänskap.

Av Emilia - 31 oktober 2012 09:06

Alltså, rädslor... Jag har väl ingen sån där jättemegastor rädsla, men om jag ska säga något så är det väl att jag är lite mörkrädd. Jag var det ännu mer när jag var liten, så det har förbättrats och det är skönt, men det är klart att det finns lite där ändå.

Men det enda man kan göra för att bota sina rädslor är ju att just göra det som man är rädd för. Så jag får väl utsätta mig själv för lite mörker om jag har tur kanske det försvinner.

För egentligen, vad är det som är så läskigt? Ett mörkt ljus är ju vad det är? Så nej, grejen är nog den att jag egentligen inte är rädd för själva mörkret, utan vad som kan finnas där. Så är det nog.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards