emiliasmening

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Emilia - 20 oktober 2012 18:23

Skönt med lördag, och ännu skönare att det snart är lov! Kommer verkligen att vara skönt att få slippa skolan en vecka!
Nu har jag bara slappat, kollat lite film och så där. Eller ja, kollade typ på halva, sen fick jag lust att bara surfa på datorn. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, njuta av det lilla utav lördagen som faktiskt är kvar kanske. Imorgon kommer några kompisar hit för att fira mig faktiskt, jag fyllde år för en vecka sedan ungefär. Ska bli kul i alla fall! // Emilia

Av Emilia - 20 oktober 2012 14:00

Rykten är något som finns överallt. Det kan vara rykten om att en person gjort något speciellt, eller bara något litet som att en lektion är inställd, fast den egentligen inte är det. Men något som jag lärt mig är att aldrig lita på rykten om man inte sett det själv, eller om personen i fråga som det handlar om sagt det själv.
Det finns många rykten i skolan, och säkert på arbeten också, om en del personer som inte alls stämmer. Jag fattar inte grejen med att börja sprida saker om någon annan som egentligen inte alls är sanna. Den personen kan faktiskt bli väldigt, väldigt ledsen och kanske inte vågar gå till skolan på grund av detta, rädd för alla blickar den kommer att få och för att alla ska viska om den. Det är så fruktansvärt onödigt att börja prata skit om någon annan, finns ingen mening med det alls!
 

Av Emilia - 20 oktober 2012 13:35

Hej!
Det här är, som ni säkert redan förstått, mitt första inlägg! Det här är också min första blogg, så jag är inte särskilt inne i bloggvärlden, men jag ska göra mitt bästa. Här kommer ni kunna få läsa lite av varje, bland annat mina tankar och vad jag tycker och tänker.

Hur som helst, jag är en tjej på 13 jordsnurr som gillar alltifrån choklad till regn. Jag gillar att skriva, sjunga och spela gitarr. Sitta vid datorn är ju inte heller helt fel, då jag oftast brukar kolla bloggar och bara surfa runt.
Min familj består av mamma, pappa, en bror, två katter och en hund.

Hoppas du kommer titta in här! :) // Emilia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloj!
Jag är en tjej på 13 år som har startat upp min allra första blogg. Här kommer du få ta del av mina tankar och lite av varje. Hoppas du kommer gilla bloggen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards